Direktlänk till inlägg 29 april 2009

I <3 Brighton

Av Sara - 29 april 2009 01:25

Jag älskar den här stan! Jag vill inte längre åka hem vill stanna här föralltid! Skaffa ett jobb, en lägenhet och leva mitt liv! Jag trivs verkligen här, vad finns det att komma hem till? Absolut ingenting alls! Nej, jag vill stanna här! Ringde till och med mamma idag och sa att jag ville stanna längre. Men det finns inte pengar för det. Känner verkligen inte för att komma hem. Jag hör inte hemma i Märsta, i Sverige. Jag vill verkligen, verkligen inte åka hem nästa lördag. Det är här jag vill stanna!


Kom precis hem från en utekväll i Brighton med goda vänner. Men vi stannde inte så länge eftersom sista bussen går tidigt och vi börjar skolan tidigt imorgon. Men vi hade trevligt, trodde att vi bara skulle sitta och ta en öl på någon pub men så vart det inte. Vi dansade som galningar!


Imorgon ska vi besöka seven sisters, det är sju kullar kan berätta mer om det någonannan dag, jag har varit där förut. Christina åker hem på lördag så frågade oss om vi ville åka dit med henne. Min rumskompis Natrischa åker oockså hem på lördag så då blir jag helt ensam.


Var hos moster i helgen, det var rikitgt härligt! Vi åkte över till Kent och hälsade på Arnies dotter Mellissa, Beven, Oliver och Amy. Rikitgt kul att träffa dem igen.


Vad har hänt mer? Ja jag har gjort en piercing i naveln och på testet i måndags gjorde jag mycket bra ifrån mig, mycket nöjd med mig själv. Mycket mer än så har det inte hänt... Men nu ska jag sova


Good Night England!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 november 2010 16:54

Du kan faktiskt inte lägga all skuld på mig. Du har själv satt dig i den situationen du är i nu och det har inget med mig att göra. Du har sagt att du har varit ärlig mot henne så då borde det inte komma som en chock för henne. Jag har inte gjort någ...

Av Sara - 7 november 2010 16:49

Har haft en underbar helg med mina vänner. Har haft en helhelg med Noomi <3 det var verkligen längesen!   ...

Av Sara - 3 november 2009 22:18

Som vanligt är jag dålig på att skriva... Men vad ska man skriva när man inte kan uttrycka sina känslor men ändå vill få ut det på ett papper skulle jag skriva rätt ut vad jag tänker och känner så skulle varken du elelr jag förstå vad som var skriv...

Av Sara - 29 september 2009 20:13

Min dag började klockan 04.00, upp och jobba. Så tog på mig kläderna och gick ut till busshållsplatsen. Det var en svinkall morgon men som tur var skulle dte bara vara några minuter jag behövde vänta på bussen. Jag väntade och väntade och bussen var ...

Av Sara - 27 september 2009 21:16

Killen kommer hem efter en krogrunda till den nyktra flickvännen och flickvänne frågar: " Bryr du dig inte om mig?" Killen svarar: "Va det för att han skrek?" Tjejen: "va?" Killen: "Ja? för att Danne skrek när han målade"... Ska man skratta eller...

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards