Alla inlägg under maj 2009

Av Sara - 31 maj 2009 01:24

Idag fyllde Pia 20 år, jag och Tess kidnappade henne klockan 8.30 för att ta henne på Gröna Lund. Skit härligdag hade vi, det var som sommar och guud vad jag brännde mig men det hör hit.

Efter så tg vi oss till Pia och jag å Nicklas sov en stund i Pias säng. Sedan grillade vi och drack gott. Jag bestämde mig för att inte dra på KC då jag inte har blivit bättre efter min förkylning. Och den känns bara värre nu...

Så borde sova nu men är så ledsen och arg på mina så kallde "vänner".

Av Sara - 29 maj 2009 12:33

Det här är en underbardag! Väcktes imorse av att telefonen ringde vid tio tiden, det var jobbet och jag fick det! Jag tittade ut och solen sken kunde min dag ha börjat bättre? Nej, så fan heller! Visst jag är fortfarande lite sjuk men jag låter värre än vad det är, hariof typ tappat rösten men det gör fan ingenting, för det här är en underbardag!

Var och träffa Tess en stund innan hon skulle iväg och jobba, hämtade mina grejer som legat där sen förra fredagen.

Nej så nu ska här ätas något gott, drickas något gott och sen sätta sig i solen och bara steka. Inget eller ingen kan förstöra den här dagen!


Dagens bästa av Nicklas:

"-Jag älskar dig! Vem älskar du?

- Sammasak som dig, fast skäggigare"



Tjingeling!

Av Sara - 27 maj 2009 15:45

Idag har jag varit hemma och varit sjuk idag med... Det börjar bli lång tråkigt att vara hemma nu. Idag är vädret inte lika fint som igår. Annars hade man kunnat suttit ute och solat benen lite.

Men idag har jag ring och kollat efter lokaler till min födelsedag. Det är inte långt kvar tills man fyller 20! Det är faktiskt bara 12 dagar kvar.

Roligare än så här har inte min dag varit.


Tjingeling

Av Sara - 26 maj 2009 13:21

Det var ett tag sen man skrev här nu. Vet inte om det finns så mycket att skriva. Jag är sjuk idag med, va sjuk igår också så tråkigt att vara sjuk nu när det är fint väder, men har iallafall varit ute en stund idag och solat.


Var på arbetsintervju förra veckan uppe på Arlanda ska få svar den här veckan om jag får det eller inte. Jag hoppas, hoppas!


Natta fyllde år i fredags så var där sen vart det KC för hela slanten!

lördagen åkte jag å Nicklas till Barkaby och handlade, myspys. Sen på kvällen va jag på Bounce med Tilde för andra gången :D Träffa Ellinor där, den ungen har tur för hon har fått praktik där.

I söndags åkte jag till Åland för att spela match, vi ska inte prata om hur det gick...


Känner mig just nu bara tom, helt tom. Men jag ska vara stark, jag ska komma över det här. Jag kan klara mig själv jag behöver ingen i mitt liv. Vem försöker jag lura? Jag kan inte lura mig själv och jag kan inte lura dig. Jag kan inte leva utan dig men jag ska försöka komma över dig så gott det går, vet att det inte kommer gå. Orkar inte höra massa skit från dig, och vill absolut inte att du ska må dåligt. Du är min bästavän det har du alltid varit och kommer alltid att va...


Tjingeling



Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards