Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 3 november 2009 22:18

Som vanligt är jag dålig på att skriva...

Men vad ska man skriva när man inte kan uttrycka sina känslor men ändå vill få ut det på ett papper skulle jag skriva rätt ut vad jag tänker och känner så skulle varken du elelr jag förstå vad som var skrivet. Helst av allt skulle jag bara vilja låsa in mig eller kanske gräva ner mig i sisådär ett år inte höra av någon bara sitta där för mig själv. Men å andra sidan skulle jag inte klara av det, ensamhet är ingenting för mig. Vill ha den där närheten men samtidigt som jag inte vill ha den inte just nu. Snälla förstå mig jag förstår mig inte men snälla du kan väl förstå?

Nu när jag läser igenom det jag har skrivit förstår jag inte vad jag har skrivit och antagligen har inte du fatta ett skit av det jag skrivit heller, så jag slutar nog här...

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards