Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Sara - 5 mars 2009 18:26

Tack och lov så har jag jobbat idag! Men inget jobb imorgon... Jobbat en dag den här veckan det är för lite! Varför får jag jobba så lite när jag jobbat längst där bland vikarierna? Jag förstår inte det, jag behöver pengarna hur ska jag annars klara mig i England?! Jo, det är klart att mamma och pappa komma hjälpa mig med det, men ändå jag vill ändå jobba fram lite egna pengar. Åker redan om 45 dagar!

Började tio idag och slutade kvart över tre, inte mycket pengar alls bara fem timmars arbete. Så när jag kom hem kollade jag på jobb, känns som det enda jag gör. Kan man inte få betalt för att söka jobb?! Då skulle jag fan va miljonär snart...


Sitter nu och väntar på att Nicklas ska bli klar nere på firman så vi kan äta på kinan, jag älskar kinamat (och pizza, mer pizza än kinamat).

      Imorgon är det fredag och helg! Imorgon blir det lite drickande och dansande med Noomi och Empa!

Nej, nu ska jag ta och kolla runt på lite mer jobb och någon bra film, någon som vet någon?


Tjingeling


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards