Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sara - 22 mars 2009 19:23

Helgen har gått fort, alldelse för fort. I fredags var jag bara hemma med Nicklas kollade på Donnie Darko och åt pizza. Jätteskönt och jättemysigt!


Lördagen låg vi hemma hela dagen och myste. Hade lite spa för min älskling :) medans katten sprang om kring. Var kattvakt hela helgen från i torsdags till idag söndag.

På kvällen gick jag hem till Noomi och bastade, det var Noomi, Ellinor, Nea , Irina och jag. Riktigt bra hade vi det! Fast när vi skulle in så satt det en massa invandrargubbar inne i bastun och luktade svett, på våran tid! Så vi sa att dom had ene kvart på sig att byta om och gå. Då säger gubben "nej, en halvtimme" vaddå en halvtimme?! De hade redan tagit en kvart av våran tid! Men fick bastun sen iallafall efter 10 min! Vi fick vädra ut all svettlukt som låg kvar efter dem, fyfan vad det luktade. VI var kavr där till ett tiden någongång, och gick sedan till Statoil och köpte korv. Gick upp till Noomi ett tag sedan gick Nea, elli och jag hem strax innan två.

Sen blev allt åt helvete som vanligt... som får mig att bli trött på allt, trött på livet.


Idag var vi ute på Svartsjölandet hos min kusin Ida, min farbror fyllde 60 år. Så var där och åt jättegod mat! Min minsta Kusin Frida skulle kolla om hon kunde stå på isen och den höll inte alls, hennes stövlar var fyllda med vatten som hon hällde ut. Såg så himla roligt ut!

Tess och Martin kom och hämtade Toulouse för kanske en timme sen, hon såg så glad ut. Har varit riktigt kul att ha henne häri fyra dagar. Lite sällskap kan aldrig skada.



Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards