Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sara - 12 mars 2009 19:41

Sitter på mitt rum och jag tråkigt och saknar honom. Nicklas är på väg till Skåne och han ska vara där hela helgen. Han åker dit med Kb, Smeto och Emil de ska åka och hälsa på Kb syster, eller mest kb antar jag. De ska bo i något stor hus som är någon släkting till kbs hus. Jag saknar honom redan skit mycket. Det blir väl värre också när man inte gör någonting.

Imorgon kommer jag inte ha tråkigt! Det ska bli tacoskväll, drickande och pratande med Tess, Nea, Elli, Noomi och kanske Natta man vet aldrig med henne. Ska bli riktigt mysigt har inte varit med dom allihoppa på jag vet inte hur länge. Synd bara att inte Tilde kan va med, men får träffa henne senare, för vi kommer sedan dra vidare in mot stan till Sugerbar och klubb DC (tildes klubb). Hoppas att det blir en lyckad kväll men det tror jag att det kommer bli.

Ska åka och handla mat med Tess imrgon, får även min lön imorgon jippi! Får se till att inte pengarna försvinner så snabbt den här månaden!


Sov Gott Sverige

Av Sara - 12 mars 2009 14:21
http://www.youtube.com/watch?v=rVbDw1tec60

Vänner vara för evigt, men kärlek kan också göra det, fast som vänner.


Jag älskar er, tack för att ni finns och ställer upp.

Tess, Nicklas, Nea, Noomi, Elli, Natta, Tilde <3

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards