Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sara - 23 mars 2009 22:37

Gissa vad jag gjort idag? varit hemma som vanligt. Nicklas har också varit hemma idag, han har varit sjuk. Så jag har fått tagit hand om honom, passat upp på honom. På morgonen såg vi Australia den va bra men hade engelsktext så det var svårt att få stå ibland eftersom det va mycket svåra ord. Men den var helt okej.

Sov sedan två timmar medans Nicklas spelade datorspel. Har bara legat hemma hela dagen och slappat. Var ute en sväng och handlade, frukt, juice, chips och lite halstabletter till sjuklingen. Lagade sen en jätte god middag, det vart fläskkotlett med vitlökspotatiskroketter. Marinerade köttbitarna med vitlök, soya, grillkrydda, salt och peppar. Det vart så sjukgott!

Dagen har varit slapp, han blir hemma imorrn men då hoppas jag på att vi hittar på något riktigt roligt. 

 

God Natt Sverige

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja, känner dig väl
 Ja, träffats någongång
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards